الأحد، 22 يونيو 2008

وداعا


وداعا أيها الحبيب

وداعا يا من دق له قلبي

وداعا يا من اهتزت له روحي

وداعا أيها الحبيب

وداعا يا من منح قلبي رحيق الحب

وداعا يا من علم روحي نبضة القلب

وداعا أيها الحبيب

وداعا يا من وهبني الحياة من بعد موت

وداعا يا من أنطق قلبي من بعد صمت

وداعا أيها الحبيب

وداعا يا من عجز الزمان على مداواة جراحي منه

وداعا يا من حار الدهر في تخفيف أحزاني عليه

وداعا أيها الحبيب


يوما ما ستنضب المحيطات...يوما ما ستنفذ البحار...يوما ما ستجف الأنهار...لكن أبدا لن تجف دموعي حزنا على فراقك... ولا يسعني سوى أن أقول لك الآن.... وداعا

هناك 8 تعليقات:

nouran يقول...

السلام عليكم
ازيك يادكتور يارب تكون بخير
كلماتك رائعة واحساسك فوق اى يوصف
خصوصاالفقرة دى
وداعا يا من عجز الزمان على مداواة جراحي منه

وداعا يا من حار الدهر في تخفيف أحزاني عليه
بجد خرافة احييك على كل كلمة بتكتبها
بالنسبة لكود الصوت ماتستسلمش من اول محاولة كده حاول تانى
اكتب كود الصوت قبل كود الساعة وهات
كود الاغنية الا عايز تحطها من على النت ادخل اى موقع اغانى وابحث عن الاغنية وهات لينك التحميل واكتبه بدل اللينك الا فيهislamway
بس وحاول تانى وان شاء الله هيشتغل
واسفة جدا على الاطالة
لك تحياتى

غير معرف يقول...

مممممممممممممممممممم
أنا شامم ريحة نداله
شوف أنا كان قلبي حاسس أنك هتكتب اهه
وبعدين تقولي مش هكتب
ممممممممممممممم
أنا بنطرد بالذوق يا جدعان

الله .... اللون الأحمر جميل أوي

بس كتابتك المرادي ليه حزينه كدا
هو صدر منه حاجه زعلتك
لا فيه حاجه غلط
والله فيه حاجه غلط أكيد

prince4ever يقول...

عليكم السلام يا نوران
بحد انا مش عارف اشكرك ازاي على رأيك الجميل اوي ده والله انا مكسوف منك... ورايك ده بيحملني المسئوليه اكتر اني احاول اكتب احسن واحسن
بالنسبه للصوت فانا مش مستسلم...انما في جماعه اصحابي قالولي بلاش تحط صوت...بيتقل الموقع وكمان في ناس لما بتلاقي صوت بتروح طالعه على طول...طبعا ده إضافه إلى جهلي المطبق وعدم معرفتي اساسا بكيفيه وضع الصوت
متشكر كمان مره يا نوران ودعواتك
تحياتي

prince4ever يقول...

لا يا معلم مش نداله ولا حاجه..انا بس لقيت نفسي فاضي وقاعد عالنت فخطفتلي موضوعين...يعني المواضيع بتكتب في لحظتها... ماهو مش اي حد برده ده رامي سعيد يعني ولا انت نسيت :)
واي خدمه عاللون الاحمر
اه تصدق فعلا انا لما قريت الموضوع لقيته فعلا كتابتي حزينه ( المره دي)..ده على اساس ان الكتابات اللي فاتت كان كلها فرحه واعياد وعيال بتنطط...يا عم ماهو كله حزين فحزين
...ههههههه...لا حول ولا قوة إلا بالله
نورني دايما ومتخافش مبطردكش بالذوق ولا حاجه...هو انا أقدر برده
سلاااااااام

دكتور بهــدوء يقول...

أنا جيييييييييت
ازيك يا برنس
شفت جيت لوحدي اهو انا اصلا بعدي ع الزملاء دايمن بس انا اللي مقلل شويه
==============
البوست رائع كالعاده
بجد كلامك جاي ع الوجيعه
وع رأي الغير معرف اللي انا حاسسه راجي مش عارف ليه
الاحمر عامل شغل

prince4ever يقول...

ازيك يا ابو جمال...عامل ايه...متشكرين يا معلم على انك عديت بس وطليت علينا...لا يا عم الغير معرف مش راجي..راجي بيدخل باسمي عجيبه احيانا بس في الاغلب بيدخل باسمه ...وبعدين هو مبيسبش تعليقات كتير عشان تعليقه بيقلهولي دايركت...
سلام وابقى تعالى كل يوم

صفا سارة يقول...

بجد كلامك ده تحفة

prince4ever يقول...

إلى صفا
بجد انتي اللي زيارتك منوراني اوي
سلام