الأحد، 1 يونيو 2008

عشان متنسونيش

مساء الورد على كل برنس او برنسيس بيدخل عالبلوج ده...بصوا يا اخوانا...انا قلت مادام هقعد فتره مش هكتب و هريحكوا شويه من الدش بتاعي اللي لا بيودي ولا بيجيب...قلت اهو لو حد دخل ارشحله كام موضوع يقراه...المواضيع الحلوه طبعا-المطايب يعني-عشان لو حد دخل و اكيد مش هيلاقي جديد هيروح ماشي ...والواحد برده مش عاوز يخسر ناسه اللي بيقروله...فيا جماعه لو حبيتوا تقروا حاجه يبقى اقروا دول... ((التوب تين))........
1-على الكورنيش
2-وداعا يا أكليل الزهور
3-لحظة شرود
4-سفر((ولو اني مبحبوش اوي))
5-في القطار
6-دمعة و فراق و لحظة حب ((بحب انا البوست ده اوي))
7-مجرد لحظة ((كان ليا واحد عزيز عليا عاوز يبعته لمسابقة أخبار اليوم للقصة القصيرة ولو انه ميستاهلش-البوست مش صاحبي-!!))
8-إنهم يجهضون الأحلام
9-الطريق
10-طعنة
بس كده يا اخوانا...طبعا اللي يحب يبص على اي حاجه تانيه اهلا و سهلا..بس الباقي رومانس اوي و جرح وفراق والناس تعبانه ....متشكرين جدا واشوفكم على خير ان شاء الله

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

ممكن سؤال صوغنون أأأأأأد كدا
هو يعني ايه ((التوب تبين ))
بالنسبه للبلوج التاني فأنا مش برتاح نفسيا لما بدخله
أساسا مابفهمش فيه حاجه
أنا حابب البلوج دا أوي
انبي يا شيخ أما تخلص أمتحانات أبقي أكتب فيه ماتكتبش هناك وتنسي دوه
ماااااااااااااااااشي

prince4ever يقول...

عنيا يا برنس((يا برنسيس))والنعمه انا عارف انت مين بس مادام مش عايز تسيح انا كمان مش هسيح...بص...البلوج التاني ماشي في سكه تانيه خالص غير ده عشان كده انا عملته اصلا...اصل خد بالك برده مش كل الناس غاويه رومانس يا معلم((معلمه))هههههههه...ويا سيدي((ستي))عينيا ...اول ما خلص ان شاء الله هكتب فيه...بس مش هنسى ((دوه))اخد بالك من ((دوه)) دي...عرفتك على طول منها...ههههههههه..نورني على طول عشان قلبي يطمن عليك يا غالي

prince4ever يقول...

بالنسبه للتوب تبين فدي غلطه مطبعيه و اللي اساسا كنت عايز اكتبه هو التوب تين
سورري