الخميس، 29 مايو 2008

بروموشن و تنويه

يا جماعه حبيت بس اعمل بروموشن سريع كده اني عامل بلوج تاني لسه يعني اندر كونستركشن لو حبيته تبصوا عليه مش هتعملوا اكترمن انكو تخشوا على الوضع الخاص بي و تختاروه من جوز المدونات اللي تحت وهناك في مقدمه عنه وموضوع كمان
التنويه بقى اني متهيالي كده ان الموضوع اللي نزل من شويه ده هيبقى تقريبا اخر موضوع اكتبه الفتره دي عشان الامتحانات والعوء ده...غير كمان اني اوت اوف مووود وياما اركز في مذاكره عشان انفع ياركز في كتابة....يبقى المذاكره احسن برده....ممكن جدا يكون في سبير تايم واكتب فيه بس انا بقول يعني عشان لو حد دخل البلوج وملقاش جديد ميفتكرش اني طنشته خلاص او اني مت وريحتكوا مني من قرفي...بس كده تمام اوي...سلامي لكل برنس ولكل برنسيس بيخشوا البلوج ده... و دعواتكم والنبي ياخوانا....شكرا...سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هناك 3 تعليقات:

امل يقول...

السلام عليكم
ربنا يوفقك في الامتحانات
وترجع بالف سلامة
انا رايحة المدونة التانية اتفرج عليها
وهسيب تعليق هناك ان شاء الله
خالص تحياتي

غير معرف يقول...

هو أنا كل ما أدخل مكان أتكعبل في بنات
هو فيه أيه يا جدعان
ماسورة بنات ضربت هنا ولا أيه
أيه يا حج رامي الشعبيه دي كلها
مممممممممممممممم
خير خير
بالنسبه للبنات أنا بهزر أوعوا تزعلوا مني
أنا ورامي صحاب أوي وأنا بحب أهزر معاه مش أكتر
نسيتوني كنت عايز أقول أيه
اااااه كنت بقول أن أنا بحب البلوج دا ومش حابب التاني ف أوعي تكتب هناك وتنساني هنا قاعد بعد النجوم

prince4ever يقول...

هههههههههه
بيقولوا البنات رزق برده...
يا اخوانا احنا مش اصحاب احنا اكتر من كده بكتير
وبعدين هي فين الشعبيه
دول هما نفرين تلاته اللي بيدخلوا البلوج
دي حاجه تدايق والله
انا عاوز اوريلك بلوج بيدخله شخرميت نفر يوميا وبيكتبوا كومينتات وكلام من ده...بص بس انت عليه وعاللي مكتوب فيه و ساعتها هتحس ان عالم المدونات ده نسخه تانيه من فيلم ارض النفاق بتاع فؤاد المهندس
تحياتي ليك يا غالي